control acces si pontaj

Sistemele de control acces şi pontaj moderne sunt gestionate de un controler, care comunică cu un computer în care sunt transmise toate evenimentele din sistem. Informațiile primite de la cititoarele de proximitate sunt prelucrate cu softuri specializate de control şi pontaj care au și funcții grafice pentru analiza activității fiecarui angajat sau departament în parte. Softul de control acces poate restricționa sau permite accesul în diferite zone ale unei instituții în funcție de dată, oră, perioada de concedii etc.

Punctele de control acces pot fi amplasate în locuri de interes cum ar fi:

  • căi de acces
  • magazii
  • casierii
  • spații cu acces restricționat

Componentele unui sistem de control acces sunt:

  • Centrala de comandă a punctului de control acces
  • Cititoare electromagnetice (alte tipuri de cititoare), carduri de proximitate, butoane cerere de ieșire, dispozitive de blocare/deblocare controlată a ușii, amortizor.
  • Bariere, turnicheti, porti automate
  • Dispozitive de înregistrare astfel încât gestionarea sistemului să se poată fi monitorizată direct de la calculator, interfețe de comunicare în sistem

Avantaje importante:

  • evidența zilnică a perioadei lucrate pentru fiecare angajat.
  • grafice şi analize periodice (lunare, zilnice) pe fiecare angajat, departament etc.
  • restricția intrării în instituții folosind turnicheți pentru persoane sau bariere automate pentru autovehicule, cu acces condiționat în funcție de oră, zi a săptmânii, perioada de concedii etc.
  • controlul intrării în anumite spații interioare a persoanelor neautorizate, atunci când se montează cititoare la intrările diferitelor camere sau cladiri din interior (contabilitate, proiectare, arhivă).
  • codurile conținute de cartele sunt asignate unor nivele de securitate, posesorii lor putând avea acces în diferitele zone ale instituției funcție de poziția avuta în conducerea companiei.
  • cititoarele pot conține şi o tastatura cu coduri numerice accesul fiind permis atât cu cartela cât şi introducând un cod valid pentru acea zonă şi acea perioadă.
  • daca se pierde un card, acesta se invalidează, accesul nemaifiind permis.
  • Pe cartele se poate imprima emblema companiei, fotografia posesorului şi datele lui de identificare (nume, funcție etc). Cardul poate servi şi ca legitimație de serviciu.

Specialiştii nostri asigură:

  • configurarea sistemul de control acces de care aveţi nevoie
  • instalarea echipamentelor
  • asistenţa tehnică şi întreţinerea sistemului dumneavoastră de control acces

Pentru o oferta personalizata va rugam sa ne contactati